waar kan ik forum templates downloaden?

Hi ik wil graag beginnen met mijn eigen forum maar waar zou ik templates kunnen downloaden? het liefst HTML, bedankt

Greeettzzzzzzzzzzz

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Daar ben ik weer haha.
Een template voor een forum is wel te vinden via google (zie links in de bronnen hieronder).
Als ik je een aanbeveling mag doen;
Gebruik phpBB, myBB, of fluxBB om een forum op te zetten, dit werkt zeer gemakkelijk.
Wil je het jezelf helemaal gemakkelijk maken, kijk dan of jouw hosting een installatron aanbied want daar kan het volautomatisch geïnstalleerd worden(zie foto's).

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is ook mogelijk om eerder genoemde software handmatig te installeren, download in dat geval de software.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
hahaha heel erg bedankt! ik ga er mee aan de slag!
Je hebt ook vbulletin