Zijn er nederlandse gratis cursussen voor html?

Zijn er cursussen om HTML te leren, vergelijkbaar met Codecademy.com. Het moet natuurlijk wel een volledig gratis cursus zijn. Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Poet
9 jaar geleden
Dit is een goede om te beginnen.
https://www.youtube.com/watch?v=XaZOO-7KjDM
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je wilt gaan programmeren, al is het alleen maar in html, zul je toch moeten accepteren dat er weinig Nederlandse bronnen zijn. Ik ben zelf een aantal jaren geleden begonnen en aangezien ik toen een jaar of 13 was en mijn Engels nog niet al te best, had ik ook last van het taalprobleem. Je zult echter niet ver komen met alleen maar Nederlandse cursussen, zeker als ze ook nog eens gratis moeten zijn. Ik ben gewoon codeacademy gaan doen. Dat werkte prima. Alles wat je niet weet zoek je even op in een woordenboek of op Google Translate o.i.d. Zo leer je naast html ook nog eens Engels. De reden dat ik nu zo goed ben in Engels is voornamelijk dat ik dagelijks veel Engelse tutorials lees.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb even de moeite genomen om iets voor je te maken. Misschien breidt ik dit later nog uit, maar dat wordt dan na de vakantie. http://youtu.be/Nmn5gLqyabg

Antwoorden (3)

Ik heb The new boston gebruikt. Hij is een bekende youtuber
het is wel in het Engels. ( in de bron zie je een link )

het beste leer je door naar zijn filmpjes te kijken
en dan vervolgens per filmpje het zelf uit te proberen in verschillende manieren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De beste manier om het te leren is om gewoon maar eens te beginnen, ik het begin zul je nog veel moeten opzoeken maar je onthoud het dan wel meteen. In de bron staat ook een site die je daarbij kan gebruiken ( en hij is nederlands)

Ik hoop dat je zo genoeg weet, succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer de "webmees" eens.

http://werksman.home.xs4all.nl/webmees