Wat is een (gratis) ontwerp programma voor verkeer?

Ik moet voor school een rotonde ontwerpen. En ik kan geen goed (gratis) ontwerp programma vinden dat daar goed op aan kan sluiten.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedoel je CAD/CAM?
Reddie
7 jaar geleden
Voor 2D kun je Paint / Paintbrush / MSPaint gebruiken. Dat zit gratis bij Windows in.

Antwoorden (2)

Ik gebruik zelf Paint.NET voor 2D onwerp
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je zou de gratis diensten of kant en klare webdesign dienst kunnen proberen. Dat scheelt een hoop programmeerwerk en kennis van html is niet echt nodig. Verder gebruik ik Macromedia

Toegevoegd na 36 seconden:
Of www.hostdive.com