Kan ik van een pdf bestand weer een InDesign bestand maken?

Ik heb nog wel het pdf bestand, maar helaas kan ik nergens het InDesign bestand meer vinden. Is het mogelijk om van het pfdbestand weer een InDesign bestand te maken??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
21.1K

Antwoorden (2)

Je kan de pdf openen met Illustrator en bewaren met extensie .ai. Het .ai-document kan je vervolgens weer openen in InDesign. Het resultaat is dan zeker niet altijd wat je gehoopt had. Afhankelijk van de instellingen bij het opslaan van de oorspronkelijke pdf, zal je het nieuwe document in InDesign (gedeeltelijk) kunnen bewerken of niet.
Ik wens je dus veel geluk. Meer info: zie link.
Er is wel een programma (PDF2ID) dat een pdf kan omzetten naar InDesign. Dit wordt ook vermeld bij de link. Het programma kost wel veel en de resultaten zijn blijkbaar ook niet altijd optimaal.
Ik hoop dat er nog iemand reageert met een betere oplossing.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nee,ik werk dagelijks met inDesign
het beste is gewoon opnieuw een document maken