een dvd speelt in zwart wit in dvd speler en in de laptop speelt in kleur,wat kan ik er aan doen?

de dvd is een kopie, volledig in kleur, maar bij een vriendin van mij speelt de dvd speler in zwart wit af en op de laptop gewoon in kleur, waar ligt dat aan? wat kan ik er aan doen? instellingen tv of dvd speler? de dvd doet bij mij wel gewoon in kleur, waar zit de fout?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gebruikt ze toevallig een s-video kabel? Zo'n rond ding met 5-7 pinnetjes.

Antwoorden (1)

ik denk dat je de scartkabel even beter moet aan drukken
of een andere poort proberen ?
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Idd, was ook het eerste waar ik aan dacht
capthavoc
11 jaar geleden
en werkte het ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt voor je antwoord capthavoc, ben inmiddels weer thuis maar zal t doorgeven, maar als ze een tv met ingebouwde dvd speler heeft? dan komt er geen scart aan te pas...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Al een andere DVD geprobeerd? Ben je trouwens geen z/w aan het proberen te kijken? Pi bijvoorbeeld.
capthavoc
11 jaar geleden
Met de dvd is blijkbaar niet mis ?
maar idd ik weet alleen dat dit mij wel eens gebeurde als de scart er niet goed in zat
andere dvd (gebrand) geen probleem ?
als het echt een ingebouwde is dan kan je er weinig aan doen
als het een flatscreen is zou ik er zeker geen tik tegen aan geven een oudje misschien nog wel ;)
maar probeer de dvd eens opnieuw te starten
als de dvd beschikt over een hervat waar je eindigde optie
dan zou je de Tv even de stroom te halen en dan opnieuw
de dvd laden.?
tja en anders maar zwart wit kijken is op zich wel grappig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
op de dvd staat de serie ncis, maar het menu is al zwart wit en bij mij is het kleur, de hele aflevering is in zwart wit bij haar, nu op een andere dvd speler getest is het beeld groen/blauw.met ncis is bekend dat er zogenaamd t beeld even stilstaat en dan word t zwart wit, heel even maar, maar dat is op tv ook zo, bij haar is alles zwart-wit of op een andere speler groen / blauw
capthavoc
11 jaar geleden
Dan moet je denk ik toch de dvd eens opnieuw branden
want het is vast iets met de codec maar dit is gewoon waarschijnlijk 1 bitje verkeerd gebrand of zo
waar een normale dvd soms niet goed mee overweg kan
een dvdspeler van een pc is vast wat beter
met dat soort foutjes