Ik denk niet dat zo'n programma bestaat.

Een programma kan nou eenmaal niet weten welke delen van een tekst belangrijk zijn. Het enige wat zo'n programma zou kunnen doen is de tekst korter maken. En het willekeurig wissen van tekstdelen, kan nou niet echt een (goede) samenvatting worden genoemd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ooit heeft Microsoft Office Word een functie gehad die 'samenvatten' heette maar dat was geen succes volgens mij (kan ik me ook niet voorstellen om de eerder genoemde reden).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Word heeft nog steeds de functie samenvatten, deze werkt trouwens wel alleen bij engelse teksten!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ja!! Wesummarize is zo’n website, nadeeltje: tot nu toe kan je alleen word bestanden invoegen. Succes met uitproberen! En laat mij ff weten wat je ervan vond