Wat is een goede app om tekst op een achtergrond te schrijven?

Toegevoegd na 1 minuut:
Zoals op dit plaat hieronder.
Als u niks ziet op het plaatje, moet u erop klkken

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
6.3K
Ritsuka
8 jaar geleden
Jammer dat de tekst verkeerd is, me is geen bezittelijk voornaamwoord.

Antwoorden (1)

Meme Generator is een heel goede optie.

Je kunt zelf foto's toevoegen, maar je kunt ook kiezen uit één van de honderden foto's uit de database. Je kunt je tekst aanpassen in grootte, lettertype en kleur. Beschikbaar voor zowel Android als iOS.