Kan ik een website verkopen?

Hallo, Ik ben een jongen van 16 jaar en ik kan redelijk websites maken (HTML en CSS). Ik heb van mijn informaticadocent gehoord dat je websites voor een aardig prijsje kan verkopen, dit doet hij zelf ook als hobby. Nu heb ik de vraag, hoe kan ik aan klanten komen die een website willen kopen, en mag ik überhaupt wel websites verkopen als ik 16 jaar oud ben?

Alvast bedankt en een fijne dag toegewenst!
Bram

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1K
Amadea
8 jaar geleden
Wat zou je ervan denken om dat aan die informaticadocent te vragen?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zou je het niet kunnen omdraaien, dus dat klanten aan jou hun wensen voor hun website doorgeven en dat jij hem dan maakt? Anders zit je met een website die misschien niemand wil hebben.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Mijn neef is ongeveer net zo oud als jij, en hij heeft een bijbaantje bij een website bouwbedrijf.

Antwoorden (1)

Tot je 18e mag dit alleen als je ouders daar verantwoordelijkheid voor zouden nemen (bijv. als je een website niet op tijd af hebt etc.). Verder is het een kwestie van mensen vinden die een website willen kopen. Hiervoor zou ik bijvoorbeeld op social media beginnen.