waar vind ik de ''Grain'' filter in Photoshop Cs6?

Ik las op internet een handleiding over filters toepassen in Photoshop, maar deze was in het Engels en dit was waarschijnlijk ook niet dezelfde versie (ik heb Cs6). Nou hadden ze het over de filter ''Grain''. Weet iemand waar ik deze kan vinden in mijn Nederlandse versie? Zij kwamen er via Filter > Texture > Grain. Ik kan het niet vinden, en ik hoor het graag!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb het al gevonden! het stond bij Filter > Filtergalerie > Structuur > Korrel!

Antwoorden (1)

Het filter zit onder 'Filter' -> 'Texture' -> 'Grain'
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als ik naar 'filter' ga (ik heb nederlandse versie) dan heb ik geen 'structuur' optie of iets in die richting, dus dat is mijn probleem
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
En onder de filter gallerij dan? Niks met korrel of filmkorrel?
(daarom haat ik die Nederlandse GUI's ook altijd)
De beste tuts zijn altijd in het Engels, dus een Engelse PS is dan
het best te gebruiken....