Wie weet een goede site om een geldteller te maken voor een stichting?

Ik zit bij World Servants Rijnsburg en wij willen graag een geldmeter op de site als widget hebben. Weet iemand een goede site waar zo klakkeloos de html code uit komt rollen als je je gegevens invoert. Het idee is dat als je de site dan opent dat je dan de balk omhoog ziet gaan tot het bedrag dat we tot nu toe hebben

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (1)

Er zijn nogal wat sites die uitleggen hoe je een bar-graph kunt maken.
De volgende site bevat een goede tutorial en helemaal onderaan kun je de broncode download en zelf naar eigen inzicht veranderen....
http://www.williammalone.com/articles/html5-canvas-javascript-bar-graph/