Hoe kan ik Windows 7 Basic uitzetten?

Sinds een tijdje staat mijn laptop automatisch op Windows Basic waardoor de opmaak heel raar is. Als ik probeer dit uit te zetten door naar mijn persoonlijke instellingen te gaan en het thema te veranderen, maakt dit niks uit en blijft de oude opmaak. Weet iemand hoe ik dit alsnog uit kan zetten en mijn oude opmaak weer terug kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt 'basic' niet uitzetten, echter kun je Aero desktop wel aanzetten, en ik denk dat het bij jou uitgeschakeld is, doe als volgt: Open Instellingen voor thema's door achtereenvolgens te klikken op de knop Start, Configuratiescherm, Vormgeving en persoonlijke instellingen, Persoonlijke instellingen en Thema.