Hoe moet ik een banner/button maken?

Heb een button gevonden, weet iemand hoe ik deze gemaakt is of hoe ik deze zelf kan maken?

Zie bijgevoegde afbeelding.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Gewoon in een tekenprogramma zoals Gimp, Photoshop o.i.d.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er zijn verschillende programma's en websites gericht op bannerproductie. Waar deze exact mee gemaakt is, is moeilijk te achterhalen omdat er een oneindigheid aan variaties mogelijk is. Daarnaast zijn er inderdaad ook programma's als Photoshop, Gimp, Illustrator etc te gebruiken om met eigen ontwerpen te komen. Op basis van dit plaatje is het dus niet te achterhalen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat hangt echt helemaal van jouw niveau af. Als je deze vraag niet zou stellen, zou ik Photoshop of The Gimp adviseren omdat je zeer waarschijnlijk aan de slag gaat met bitmap afbeeldingen. Illustrator e.d. zijn meer gericht op drukwerk. In jouw geval zou ik op zoek gaan naar een online service. De meesten hebben wel een trial functie zodat je kunt kijken of het pakket aan jouw wensen voldoet. Ik ben echter onbekend met die markt, dus adviseren kan ik je niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inderdaad, met Photoshop, of het gratis Gimp is dit makkelijk te maken ... als je er ervaring mee hebt! Anders gaat het wel even duren om eenzelfde button te maken. Je moet namelijk met laagjes werken en filters of effecten toepassen om het zo te krijgen.