Mijn plaatje en tekst in html wordt groter op een nieuw tabblad, hoe los ik dit op?

Bij mijn home pagina zijn mijn plaatje en tekst de goede grote, maar als ik op bijvoorbeeld tips klik zijn mijn plaatje en tekst ineens groter geworden terwijl ik het gewoon copy en paste gedaan heb.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is inderdaad vreemd, maar aan de andere kant vermoed ik dat je niet met CSS aangeeft hoe de tekst eruit moet zien? Misschien wil je even de code delen dan kunnen we kijken wat er mis ging?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit is de code tot nu toe: #body{margin-left:380px; margin-right:480px; }
#zoekknoppen{margin-left:205px;
margin-top:-35px;
width:560px;
font-size:30px;}

Het beste antwoord

Omdat ook de menu-items groter zijn in de armbanden-pagina, denk ik dat het hier eerder om een verschillende pagina-zoom gaat dan om een echt probleem met de html of de css.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hallo thom,

Ik raad je niet aan om je website via Word te maken. (Zo te zien heb je dat gedaan). Als je geen ervaring hebt met HTML/PHP/CSS raad ik je aan om een website via Webs of Webnode te maken :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
huh, ik maak mijn websites niet via word hoor, ik maak ze met microsoft expression web en ik heb best veel verstand van HTML/PHP/CSS/JAVASCRIPT maar dit was gewoon raar dus daarom dacht ik misschien kennen jullie dit of weten jullie hier iets van af.
Jammer is zou graag de hele code zien, nu moet ik gaan gokken.

Wat ik denk is dat je in de HTML van de armbanden pagina vergeten bent de afbeelding de juiste style mee te geven die verwijst naar de CSS. Dan heb je in de CSS de maten wel goed staan, maar de afbeelding krijgt ze niet.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar ook de menu-items zijn groter in de armbanden-pagina. Het lijkt wel op een pagina-zoom.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Loomen met Isabel

Dit is de HTML pagina van de armbanden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Loomen met Isabel

En dit van de index pagina
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heel erg bedankt voor jullie snelle reacties, het was inderdaad (heel erg dom) de paginazoom bij mijn index stond die op 90% en bij de andere op 100% een beetje raar maarja nogmaals bedankt!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan zal ik mijn reactie ook maar bij de antwoorden zetten, vermits dit de oplossing was van het probleem.