Hoe maak ik een aardbol intro?

Ik bedoel zo een intro waarmee je start bij een draaiende aardbol begint en eindigt op een bepaalde plaats op aarde.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2K
Amadea
9 jaar geleden
Wat bedoel je dan met 'intro'? Bij het lezen van de vraag dacht ik aan muziek. Maar de toelichting doet eerder een filmpje of powerpoint presentatie vermoeden.

Antwoorden (3)

Neem Google earth pro, en je kunt dan een animatie maken van de draaiende aarde inzoomend naar de gewenste plek, en deze beweging kun je dan ook meteen opnemen als video. Als je niet wilt betalen voor de pro editie, dan kan het nog steeds maar moet je de animatie opnemen met Camtasia / Fraps / Debut
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb het ooit gedaan met de gewone gratis Google Earth, hier te downloaden:
https://www.google.com/earth/
Verder geen speciaal programma, gewoon de camera voor de monitor gezet. Wel in een paar stappen gedaan en die aan elkaar gemonteerd. Hier staat het filmpje, zie intro en uittro: https://www.youtube.com/watch?v=bvFCyKDS5Mo
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In iMovie op de Apple iMac kan dat ook!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Niet waarmee, maar HOE.