mijn paint.net kan ik niet meer verwijderen weet iemand wat ik moet doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.6K
SimonV
9 jaar geleden
Heb je het al met Revo Uninstaller geprobeerd? http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html Anders zou het handig zijn als je vermeldt wat je hebt geprobeerd en wat er precies niet lukt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja heb ik gepobeerdt zelfde verhaal
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dit zegt ie:there is a problem with this windows installer package a
program required for this install to complete could
not be run.contact your support personnel or package
vendor
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.getpaint.net/download.html
SimonV
9 jaar geleden
Je bent niet de enige met dit probleem, maar er blijken allerlei oplossingen te zijn: Wat ik hier lees, is dat je eerst .net framework moet installeren...
"This is because part of our installation and uninstallation is .NET based. So if you have uninstalled .NET before Paint.NET, you will need to install .NET again before you can uninstall Paint.NET. " http://forums.getpaint.net/index.php?showtopic=692 Hier staan nog wat tips:
http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-windows_programs/error-there-is-a-problem-with-this-windows/cdb58961-f41b-473d-be4d-1dfc854302ab
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
kan hier astublieft een filmpje over worden gemaakt want ik snap hier niks van
SimonV
9 jaar geleden
Kan ik me voorstellen, 't is een heel technisch gedoe... Misschien helpt een simpele oplossing:
- paint.net opnieuw installeren
- daarna verwijderen.
Theoretisch zou dat gewoon moeten lukken...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ga er van uit dat je windows 7 hebt. Klik op de startknop en ga naar het bedieningspaneel.
Klik op het uiterlijk en de personalisatie.
Klik op de map opties.
Klik op het tabblad Weergave in het venster Mapopties.
Kies de show verborgen bestanden, mappen en stations onder de verborgen bestanden en mappen categorie. Klik op OK onder aan het venster mapopties.
Verwijder de bijbehorende registry entries om deze kaper virus via het register te bewerken.
Zoek uit en verwijder de bijbehorende bestanden van deze software.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
nee heb windows 8

Het beste antwoord

Je hebt misschien een deel verwijderd, maar nog restjes achtergelaten? Met Revo Uninstaller verwijder je het programma zelf en alles wat er nog van op je pc zweeft. Het is gratis te downloaden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
Kijk even bij Reacties van de Vraag...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zie ik nu pas. Ben nieuw op Goeie Vraag. Ik zal beter opletten, bedankt voor de tip.