Heeft macbook een cd drive?

Ik ben van plan om een 13 inch macbook pro retina display te kopen maar heeft het ook een cd drive?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K
paulus811
10 jaar geleden
Dat kun je toch heel eenvoudig zelf zien bij de specs?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee alleen de normale Macbook pro's hebben er nog een. De air en retina niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Alleen de normale Macbook pro's hebben er nog een. De air en retina niet.

Antwoorden (3)

Nee, deze zul je apart moeten aanschaffen, en denk ook even aan een thunderbolt->ethernet adapter, die krijg je er ook niet bij.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Weet je ook hoeveel dat kost?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
? Er zit toch gewoon een Wi-Fi adapter bij. TB>Ethernet is dan toch alleen nodig als je het echt wil.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
adapter in
Neen, juist die met retina display heeft geen cd-drive:

http://store.apple.com/us/question/answers/mac/does-the-new-13-macbook-pro-have-a-cd-drive/QUP29YXTFKF9U9UX2
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, inderdaad moet je het apart kopen. Zie link. Mijn aanrader
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is wel een goede. Ik dacht dat je alleen maar die van apple kon kopen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee hoor, kan gewoon via USB
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe bedoel je? Dat je het met je desktop kunt verbinden?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, en natuurlijk ook Apple MacBook