Hoe krijg je een vertikale lijn op je website?

Ik werk met het programma 'expression web' en kan hiermee geen vertikale lijn maken. Weet iemand een manier.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

De volgende code moet je op weg helpen:

Dit is links
Dit is rechts

Toegevoegd na 36 seconden:
De style kun je dan beter wegwerken in een css bestand...

Toegevoegd na 23 uur:
Naar aanleiding van je opmerking hierboven, je kunt je style als volgt aanpassen:

is nu:
.style95 {
border: 11px solid #81755F;
background-color: #81755F;
text-align: left;
font-family: Arial, Helvetica, sans-serif;
font-size: medium;
color: #EEECE8;
}

wordt:
.style95
{
border-right: 1px solid black;
background-color: #81755F;
text-align: left;
font-family: Arial, Helvetica, sans-serif;
font-size: medium;
color: #EEECE8;
}

(de style staat boven in je pagina)

Het kan zijn dat je de boven, onder en links border nog moet toevoegen.
rose
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Kan je iets meer uitleg geven, over wat die verticale lijn moet doen? Ik zal je al vertellen wat ik nu al kan geven.

Als je met dat programma, de css van je pagina kunt bewerken, dan kan je een lijn maken door de border properties van het object waarnaast je een lijn wil maken, aanpassen. Laten we zeggen dat je een een verticale lijn wilt naast de paragraaf met de class "metlijn"

dan moet je css er zo uitzien: