Weet iemand een gratis programma om sieraden te ontwerpen?

Ik zoek en leuk programma om sieraden te ontwerpen, gewoon voor de leuk. Ik heb namelijk veel ideeën voor mooie ketingen enz. Gewoon een simpel programma, zonder dat je het ontwerp moet bestellen ;)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.8K

Antwoorden (1)

Voor sieraden ontwerpen wordt het programma Rhinoceros gebruikt.

De cursussen "Sieraden ontwerpen op de computer" zijn bedoeld voor goud- en zilversmeden, maar ook voor juweliers die ontwerpen maken voor hun klanten. Rhinoceros leent zich overigens ook uitstekend voor andere vakgebieden. Het is een eerste kennismaking, een uitbreiding én een verdieping bij het ontwerpen op de computer. U krijgt telkens meer inzicht in het maken van sieraden via 3D ontwerpen en productietechnieken zoals 3D printen.