Waar kan ik een goedkoop logo laten maken?

Ik ben net een start-up begonnen, de logo's zijn over het algemeen superduur. Weet iemand hoe ik makkelijk voor minder dan 70 euro een goed logo kan ontwerpen? Daarnaast ben ik ook geínteresseerd in headers en designs!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je hebt ontwerpsites waar je voor weinig geld een wedstrijd kan beginnen. Hier krijg je ontwerpen van goede kwaliteit. Ook vindt je als je goed zoekt websites die logo's erg goekoop aanbieden. Zo heb je bijvoorbeeld de site www.jobologodesign.jimdo.com die een op maat gemaakt logo voor 20 euro aanbiedt.

Het beste antwoord

Hallo Sven,

Voor een logo kan je natuurlijk zelf eerst wat ideeën uitschetsen op papier, en deze later uitwerken.

Vraag het ook eens aan vrienden/contacten, grote kans dat mensen via-via een schappelijk prijsje kunnen rekenen!

Ook kan je internationaal je logo laten ontwerpen via engelse ontwerpers, dit zal echter wel lastig zijn aangezien je alles in het engels moet doen en ik betwijfel of de ontwerpers op nederlandse logo's zitten te wachten.

Ken je LLogo.nl? Deze service biedt je een logo aan voor 65, net onder jouw gestelde budget :P Ik heb een goede ervaring met ze, eerst bieden ze je verschillende concepten aan en de klantvriendelijkheid is echt TOP!

Als je later toch meer budget hebt kan je bijvoorbeeld kijken op 99designs, dit is een soort ontwerpers-wedstrijd.

Ik hoop dat het lukt!

Groetjes
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Hangt af van waar de logo's op moeten maar hier wat suggesties

Sommige tatoo zaken ontwerpen in overleg vast wel een goed logo met wat input van jezelf. Veel hebben een grafische opleiding. Kleine tatoo's ontwerpen ze als je ze niet laat zetten voor niet al te duur. Het kan gewenst zijn hun in de disclaimer of ergens te vermelden maar je kan ook vragen of t gratis kan als zij subtiel hun naam erin verwerken.

Ook zijn er regelmatig verzoeken van studenten grafische vormgeving of design en webdesigners die oefenprojectjes zoeken.

Zelf een logo maken kan ook online via bv. http://www.logogenie.net/ of http://logoyes.com/ en vele andere. Interactieve logo's voor op websites is het zelfde verhaal, studenten, enthousiastelingen, gratis sites en tutorials voor bv. Photoshop, Illustrator, Firework en Flash zijn hiervoor beschikbaar.

Hoop dat je hier verder mee komt, veel ontwerp plezier.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan mij een prive-bericht sturen , voor hoe jouw logo eruit moet zien.
Ik maak logo's , maar dan gewoon als hobby en niet als beroep , dus ik ben ook niet zo duur. Voor headers , banners, kan je bij mijn vriend terecht, die is daar dan weer in gespecialiseerd. Groeten!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1. Het is af te raden gebruik te maken van een gratis logo tool, dit klinkt aantrekkelijk maar het logo is buiten de bedrijfsnaam niet uniek in stijl en lettertype. Zo kan het voorkomen dat je een bedrijf tegenkomt met bijna hetzelfde logo, in het ergste geval kun je hier problemen mee krijgen.

2. Je kunt zelf aan de slag gaan om het logo te ontwerpen, dit is altijd de goedkoopste optie maar het kost je veel tijd en vaardigheden een professioneel resultaat te krijgen.

3. Je kunt je logo voordelig laten maken, ik weet niet of het toegestaan is om reclame te maken maar het is een antwoord op je vraag: wij hebben ons logo laten verzorgen door logosnel.nl voor 59 euro. Dit is behoorlijk goedkoop te opzichte van concurrenten.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je kunt een logo laten ontwerpen via een site als ontwerpen-voor-geld of brandsupply. Je maakt daar dan een ontwerpwedstrijd aan.
Ik heb een logo laten ontwerpen via www.logowerkplaats.nl
Daar kan je zelf bepalen hoeveel je betaald, afhankelijk van hoe tevreden je bent over de service en het logo op zich.