Ik heb een menu met puur css gemaakt, en 1 submenu. Alleen de tekst 'Portfolio' staat te ver naar links. Hoe krijg ik deze goed uitgelijnd?

Heb al van alles geprobeerd, float, margin etc etc, maar het lukt me gewoon niet. Zie http://www.laeyendecker-fotografie.nl/index.html

Bedankt en groeten
Ernestine

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nadat ik het getest heb blijkt mijn reactie te kloppen. De tekst met "portfolio" heeft geen link tag. Ik zie in je CSS dat alle een opdracht krijgen, maar portfolio krijgt geen opdracht.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb je bestanden even gekopieerd en in je HTML document het woord portfolio tussen
gezet. Nu lijnt hij goed uit.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ahhhhhh, is het zooo simpel??? Natuurlijk!! Je hebt volkomen gelijk. Ik heb het aangepast en hij lijnt nu perfect uit!
Hartstikke bedankt, scheelt me uren werk!!
rose
12 jaar geleden
Zo simpel was het, + gast101874, volgende keer gewoon even de tijd nemen en zorgvuldig kijken: wat is er anders aan het element dat afwijkt?