Hoe bewerk je een voetbaltruitje in Adobe Photoshop?

De fantasy shirt template van Conrad (maker van de template/sjabloon)
Heb ik gedownload , maar ik weet niet hoe ik dit kan bewerken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bewerken? Wat wil je precies bereiken?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heeft het sjabloon meerdere lagen (layers) als je het opent met Photoshop?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja.Ik denk dat ik iets moet doen bij Custom Graphics, maar ik weet niet wat/hoe.
Zie de link:
http://i.gyazo.com/ef5a5b92286f2ab1fafd1ac8a164a18a.png
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je zal toch wat meer uitleg moeten geven. Stuur me anders een privé-bericht.

Antwoorden (1)

Het ligt er eigenlijk een beetje aan wat je er precies mee wilt doen.

Als je bijvoorbeeld een patroon op de shirtjes wilt zetten, zou ik wat plaatjes van patronenen opzoeken en experimenteren in photoshop met de edit > transform > scale/skew/perspective etc.

Als je gewoon compleet zelf iets wilt ontwerpen zou je ook simpelweg kunnen gaan schilderen in photoshop. Dan moet je de paint tool gebruiken.