Hoe kan ik zien uit welke html codes mijn website is opgebouwd?

Met adobe Muse een website gemaakt maar ik wil een lijstje zien met de html codes hoe de site is opgebouwd. Waar vindt ik dat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
13.5K

Antwoorden (4)

Open de site in je browser en druk op CTRL + U. Of klik ergens met de rechtermuisknop, de meeste browsers geven je dan de mogelijkheid om de broncode te bekijken (of "view source" in het Engels).

Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Site openen in browser, rechtermuisknop, bron weergeven. Dan staat de code er.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan Firefox gebruiken als browser en de add-on Firebug installeren (zie link). Met Firebug krijg je heel wat ontwikkelaars-tools die nuttig zijn om je website te controleren en te verbeteren. Je kan op een element in de website klikken en in de html zien welke code ermee overeenstemt. Je kan gelijk ook zien welke css erop is toegepast.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inn de browser rechter muisknop en dan op element inspecteren drukken. Of f12 dan zie je de Html en CSS opbouw