Hoe maak je een pagina met een menu met informatie tabs aan de zijkant die de info op dezelfde pagina lat zien met HTML?

Hallo,

Ik ben een soort van wiki aan het maken.
Ik wil aan de zijkant een menu met informatie onderwerpen bijvoorbeeld Hoe maak je koekjes? Hoe fiets je? Zulke dingen in een verticaal menu aan de zijkant en als je er een aanklikt dat die info op dezelfde pagina komt. Dus dat je niet word doorgelinkt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je zal toch voor elk onderwerp een nieuwe pagina moeten maken waarin het verticaal menu aan de zijkant staat en rechts wisselende tekst. Je wordt dan wel 'doorgelinkt' naar een andere pagina, maar niemand ziet dat omdat het menu telkens op dezelfde plaats staat.
Het is niet moeilijk om het zo te doen. Het menu kopieer je telkens van een pagina die al klaar is en je plakt hem gewoon op zijn plaats in de nieuwe die je dan verder afwerkt met de wisselende tekst.