Hoe open je in VLC-player een Adobe Premiere Pro cs6 bestand?

Voor school heb ik een filmpje bewerkt in Adobe Première Pro en deze moet afspeelbaar zijn in VLC-player. Hoe krijg je dit voor elkaar? Als ik het bestand probeer te openen dan lukt dat niet. Ik heb hem al geëxporteerd in de goede waardes.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat is de extensie van het geëxporteerde bestand? Een Premiere Pro bestand is bijvoorbeeld niet een goed bestand.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Adobe premiere pro (*prproj) Bedoeld u dit?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, als je dat probeert af te spelen ben je verkeerd bezig.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoe moet ik het dan doen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Exporteren naan MP4 bijvoorbeeld, en dan een MP4 openen en niet je projectfile (die prpoj)

Antwoorden (1)

Je hebt hem nu waarschijnlijk in het Adobe formaat opgeslagen. Je moet hem dan exporteren naar een formaat dat VLC wel aan kan, en dat is zo ongeveer alles behalve een programma specifiek formaat van bijvoorbeeld Adobe

Toegevoegd na 20 minuten:
Zoals je aangeeft inderdaad een Adobe formaat; even exporteren dus naar avi o.i.d
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb hem ook geexporteerd naar HD 180. Maar welk formaat ik hem ook exporteer. Hij doet het niet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
HD 180 zegt iets over de resolutie, niet over het bestandsformaat. Kies iets als MP4 of AVI. Dit doet het altijd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mocht je problemen hebben om videos af te spelen kan je deze ook steeds achteraf converteren naar vb een mp4 file. Daar kan je het programma Handbrake voor gebruiken, erg handig!