als ik een Gba spel download heb ik perongeluk ingedrukt ''Openen met'' Visual Boy Emulator ( Zie uitleg voor meer informatie )

Als ik een Gba spel download heb ik perongeluk ingedrukt
''Openen met'' Visual Boy Advance Emulator.
En dat kan ik niet deleten.
Ik wil graag dat spel met een bepaald programma aanpassen.
Maar daarvoor moet openen met gewoon leeg zijn. Hoe krijg ik dit voor elkaar? ( als ik het gba bestand gedownload heb staat het plaatje van Visual Boy Emulator erin ) dat moet dus weg zodat het een gewoon GBA bestand word )

PS: Ik gebruik Mozilla Firefox

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

op het bestand staan, dan rechtermuisknop "openen met..''kiezen, en dan krijg je een lijst van programma's te zien. Staat het er niet tussen, klik je op bladeren, en zoek je het programma wat je nodig hebt zelf!;) suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ook moet je niet vergeten het puntje *altijd openen met dit programma* af te vinken, anders krijg je volgende keer dat je het opent weer hetzelfde verhaal.