Hoe kun de source code van een android app krijgen die op je mobiel staat?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (1)

Dat kan niet. Om van source code een app te maken, wordt de source gecompileerd. De source (voor programmeurs leesbare taal) wordt omgezet naar "computertaal". Maar andersom is niet zomaar mogelijk. Er zijn wel manieren om er toch iets van te maken (reverse engineering) maar dan moet je wel echt verstand van zaken hebben.

Als het gaat om een open source app, dan kun je de broncode gewoon van internet halen.
bamibal
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke bedankt voor je reactie!