Jagged edges in Illustrator, hoe kom ik hier van af?

Ik ben bezig met een ontwerp in Illustrator, alleen nu zie ik hele dunne witte lijntjes (mijn achtergrond is wit) tussen de paden door. Hoe kom ik hier van af? Mijn ontwerp is a1 formaat, 300 ppi.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ziet eruit als aliasing. Volg even de stappen in de bron om dit probleem te verhelpen, ze gebruiken illustrator voor mac, dus die setting staan weer nét op een ander plekje...