Hoe eigen hosting op bouwen als bedrijf?

Toegevoegd na 1 minuut:
Hey,
Ik wou graag een eigen Minecraft Hosting maken zodat mensen bij mij Minsecraft Servers kunnen kopen.
Maar ik vroeg me af wat ik daar voor nodig heb...
Ik zou graag zo vlug mogelijk een antwoord op willen.
Alvast bedankt ;D

Liefst Nel.

Toegevoegd na 6 minuten:
(Het is een eigen hosting bedrijf opbouwen voor Minecraft.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Natuurlijk kan dat het enige wat je nodig hebt is een zeer goede pc en super internet. Als je het professioneler wilt aanpakken kan je natuurlijk aparte servers kopen en alles daarop laten runnen.
Het enigste probleem is dat je nog niks hebt zoals bv MCadmin waardoor mensen zelf gemakkelijk alles kunnen veranderen van hun eigen server.

Antwoorden (1)

Wat jij wilt is wellicht iets te ambitieus. Om (minecraft) hosting aan te bieden heb je servers nodig. Deze kan je huren of kopen. Over het algemeen een prijzige aangelegenheid. Ook moet ik je waarschuwen door te zeggen dat de markt op (minecraft)hosting al verzadigd is. Je zal echt iets moeten hebben waarmee je je kan onderscheiden van de rest, anders hoef je het eigenlijk al niet te proberen.

Je moet bij jezelf bedenken of je het het risico en het geld waard vindt!

Hopelijk heb je hier iets aan.