Is de website voetbalprimeur een wordpress website ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er is een hele handige site waar je kunt checken waar een site op draait: http://builtwith.com/ Je vult de link in van de website waarvan je het wilt weten en voila, zij tonen het.

Antwoorden (3)

Wat ik zo zie is de website van Voetbalprimeur (Als ik de goede heb) geen Wordpress website want, als je namelijk inlogt kom je niet op de speciale login pagina van Wordpress en je mag het dan ook niet de copyrights op je zelf zetten. Er moet dan ten alle tijden iets bij staan van powered by Wordpress of zo.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat doet echter iedereen wel, dat weghalen van dat WordPress zinnetje.
Nee. Het is geen WordPress-website. Dit kun je zien door in de broncode van de voorpagina te kijken. Daar zie je nergens dat er thema- of scriptbestanden van WordPress worden ingeladen. De paden daarvan beginnen altijd met /wp-content/.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
* Designed and built with all the love in the world @twitter by @mdo and @fat.

even de broncode onderzocht en dit kon ik achterhalen wie het heeft gemaakt.