Hoe geef ik de titel van search.php en archive.php weer?

Mijn code is als volgt:

this is not search.php or archive.php

*Om een of andere reden worden de eerste twee 'else if statements' overgeslagen die de titel van de search.php en archive.php moeten weergeven en word alleen de 'else' statement weergegeven, dus de titel van het laatste bericht.

Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen want ik ben al uren bezig maar kom er na een hoop gegoogle ook niet uit.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Je doet iets fundamenteel fout, want alle HTML code buiten de tags komt in de output terecht die de gebruiker te zien krijgt. Er wordt dus niet gekeken naar de if-statements omdat die niets doen.

Wat je wil hebben is iets als:
if (condition)
{
echo "

Title 1

";
}
else
{
echo "

Title 2

";
}
?>

Met de echo's krijg je de gewenste tekst in de output.
gvrox
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo GVRox, Ik ben zelf ontwerper en front end developer en ben nog niet heel goed in php. Maar ik heb de code aangepast en vervolgens bij de else statement the_title() veranderd in wp_title() en nu heb ik de goede titel op elke pagina. Dus die hele if else statement heb ik niet eens nodig. Ik heb nu alleen nog maar wp_title(). Maar bedankt voor je snelle reactie en nog een fijn weekend! Groeten, Christiaan