Hoe kan ik de 'bureaublad tegel' toevoegen aan mijn windows tablet/laptop?

Ik heb per ongeluk de bureaublad-tegel van mijn startscherm verwijderd. Nu kan ik niet meer op mijn bureaublad komen. Hoe moet ik deze weer toevoegen op mijn windows tablet/laptop?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.8K

Antwoorden (2)

Rechtermuis knop je startscherm indrukken, dan druk je op "Nieuw", dan druk je op "Snelkoppeling" en volg je de wizard, je moet wel het bestand selecteren (bijv voor Internet Explorer is het iexplorer.exe of voor Opdracht prompt is het CMD.exe). Als je het bestand zelf weg is omdat je de "delete" knop hebt ingedrukt. Kijk dan in "Prullebak". Als daar alles weg is, is het defenitief weg. Dan moet je ook echt alles opnieuw downloaden. Als het een snelkoppeling was naar een programma, moet je het programma-naam (.exe) zien te vinden en doen wat ik heb gezegd in het begin.

Veel succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Echt heel erg bedankt, ik ben je eeuwig dankbaar!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geen dank, nu toch je vraag beantwoord is zal je dit antwoord als beste antwoord moeten markeren, anders komen nog andere antwoorden.
Ga naar zoeken en type in bureaublad. Klik rechts op het zoekresultaat en klik op vastmaken aan start