Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Een Dreamweaver-site op CD zetten.

Ik heb een website gemaakt met Dreamweaver. Deze bestaat uit een hoofdpagina met diverse links waardoor je dan dus weer op een andere pagina terecht komt. Op de één of andere manier wil het maar niet lukken om de site op CD te krijgen zoals-ie hoort; werkende. Ook lijkt het alsof de lettertypes die ik heb gedownload en gebruikt niet over te brengen zijn.

Het is heel belangrijk dat de website zoals ik 'm - met veel uren aan werk - op CD krijg, want morgen moet-ie ingeleverd zijn... Ik hoop dat iemand me kan helpen, misschien in Jip & Janneke-taal?

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik bedoel natuurlijk: Het is heel belangrijk dat de website zoals ik ‘m - met veel uren aan werk - gemaakt heb op CD komt te staan, want morgen moet-ie ingeleverd zijn…

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
684

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Alle linkjes naar plaatjes dien je relatief te maken en niet het complete pad. Dan moet je die plaatjes ook op de cd erbij zetten. Tevens kun je eigenlijk beter geen speciale lettertypes gebruiken die een ander niet heeft want die moeten echt op je computer geïnstalleerd zijn. Als het echt niet lukt kun je alles naar me mailen dan kijk ik snel voor je morgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plaatjes eerst op je pc in zelfde mapje als website opslaan en daaraan linken. Lettertypes zal lastig worden, dan kun je er beter afbeeldingen van maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is niet relatief inderdaad. Dat hele pad ervoor kan weg en een plaatje kan geen .html zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon de link aanpassen. Er hoeft niets voor, je kunt alles gewoon linken aan de bestandsnaam.. Je mag alles mailen hoor, dan zet ik het even recht morgenochtend.. Remco@Stormcatch.nl Slaap lekker ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gelukt?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding