Hoe kan ik de HDMI-instellingen op mijn laptop weer terugzetten?

Ik heb mijn laptop aangesloten op de tv, het beeld viel steeds weg. Nou heb ik per ongeluk de instellingen op digitale televisie gezet, dus als ik de HDMI kabel erin doet krijg ik een zwarte beeldscherm op de laptop en kan ik nergens meer op drukken.
Wie weet hoe ik de instellingen van HDMI weer terug zet?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (1)

Ik weet niet precies wat je bedoeld, maar je kan het volgende proberen:
Haal de HDMI kabel uit je laptop (zodat je weer gewoon beeld hebt). Druk dan het Windows teken in (ingedrukt houden) en druk op de letter "p". Je ziet nu aan de rechterkant wat opties verschijnen (even uit mijn hoofd: dupliceren, uitbreiden enzovoorts). Klik op dupliceren.

Klik dan even weg (zodat dit schermpje weer verdwijnt) en doe nogmaals voorgaande toetsencombinatie. Controleer of hij op dupliceren staat.

Sluit nu de HDMI weer aan. De kans is groot dat je nu weer je laptop scherm op de tv ziet.