Hoe voorkom ik dat in het voorbeeld, mijn tagg codes onzichbaar worden?

Ik neem de precieze codes van de ''Cursus HTML'' over. En dat ism NOTEPAD ++. Maar in de test pagina's zie ik de codes nog steeds. Terwijl ik gebruik. Wat te doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
gvrox
10 jaar geleden
Sla je ze wel op als .html files ? (en dus niet als .txt )
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ow jeetje, ik ben echt net begonnen, maar dat zal het wel kunnen verklaren waarom het de '''' sluite tagg niet pakt. Hoe moet ik dat in htm. files opslaan?
SimonV
10 jaar geleden
Sla het bestand op als test.htm
En open deze met Chrome o.i.d. Je testpagina heeft deze structuur?

Titel

Je website-inhoud

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er staat als ik op ''opslaan als'' klik 2 balkjes de eerste met '' Bestandsnaam en de 2de weergeeft heel veel teksten aan wat eindigd met (makfile *.mak) TEX fil. ed dat soort codea. Maar niet wat u zegt ''Test.htm''.... En ja zo ziet de structuur eruit.
SimonV
10 jaar geleden
Ik weet niet of Notepad++ ideaal is voor het maken van websites.
Er zijn gratis programma's die speciaal bedoeld zijn om websites te ontwikkelen.
Als je je websiteconcept in Notepad of Kladblok plaatst, kun je gewoon opslaan onder de naam Test.html .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke, dan ga ik dat eens proberen. En hoe open ik het dan, om een testvoorbeeld te zien?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of gewoon opslaan als *.txt en dan hernoemen naar *.html vanuit WIndows/...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Simon super bedankt, het is gelukt. Ik ga nu vanuit ''kladblok'' werken en voor een voorbeeld uitvoering open ik het via NOTEPAD++
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nu loop ik er tegen aan dat als kladblok bestand open in NOTEPAD ++ en het wil opslaan en wijzigen dat die niet alles weergeeeft...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt het bestand gewoon in Notepad++ opslaan als Hyper Text Markup Language file. Dan kun je het bestand gewoon bewerken in notepad++ en loop je niet tegen al die problemen aan.

Antwoorden (1)

Ik neem aan dat je bedoelt ‘zichtbaar’ in plaats van ‘onzichtbaar’?!

Als je de codes intypt zoals jij het aangeeft hierboven, dan zouden ze onzichtbaar moeten zijn als je het exporteert naar een browser. Zie je ze toch dan heb je misschien een code vergeten af te sluiten.

Verder kun je de pagina's het beste opmaken in kladblok b.v. en zorg dat je ze opslaat als html-file, dus voorbeeld.html.

N.b. Ter controle is het handiger als je de exacte codes plaatst uit je html-file, dus ala copy/paste.