Hoe maak ik een site die schermen automatisch opent?

Laatst kwam ik op een site en daar kreeg je automatisch een schermpje in beeld met.
Wilt u deze site echt bezoeken?
OK ANNULEREN
Dat bleef maar doorgaan elke keer dat je op ok kwam. Weet iemand hoe je zo'n site maakt? Bij voorbaat dank

Toegevoegd na 1 minuut:
Of kent iemand zo'n site?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is een javascript popup met een commando erin verwerkt waarschijnlijk..
je kan zo iets zelf maken als je de code hieronder oproept in het html/php file van je website.

confirm("Wilt u deze website echt bezoeken?"){
window.location = "http://www.jedomein.com";
}
else {
window.location="history.back(1)";
}

Toegevoegd na 2 uur:
Maar zoals Gesp in de reactie al zei js uit en weg is het schermpje het beste om het mee te doen is php maar omdat ik nu even geen tijd hebt om een heel bestand voor je te scripten kan je de bron gebruiken

Toegevoegd na 2 uur:
@gesp voor als je de reacties niet leest zal ik dat het nog ff aankaarten, php is beter omdat het op de server word uitgevoerd en niet op de pc !
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jojojoop, zet je javascript even uit. Geen schermpje meer? Dan was het zoals VerbruggeAVT al aangaf.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat klopt ja js uit en foetsie schermpje @Gesp
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@JojoJoop
PHP is inderdaad veel beter, omdat dat op de server gebeurt. De bezoeker van je site kan dus niets "aan" of "uit" zetten. JIJ bepaalt wat een bezoeker te zien krijgt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat klopt zeker weten, ik gebruik altijd PHP omdat ze daar niks aan kunnen veranderen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@PHP-jongens: een redirect op server-niveau kan stuiten op beveiligingsissues aan de client-kant.
Bovendien kosten het server-resources, die bij een drukke site kostbaar kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Correctie: ik reageerde vooral op de titel, ik zie dat in de omschrijving feitelijk een andere vraag gesteld wordt. Als iemand op de site komt, start er een zogeheten "sessie". Dat kun je gebruken hiervoor. Reserveer een Session-variabele bij de naam (bijvoorbeeld) : firstpage en geef die de waarde "visited". Controleer echter 1 regel hoger op de waarde van die variabele. Als die nog leeg was, bezoekt de bezoeker de website (op)nieuw, en moet je je stukje javascript in de pagina opnemen die de popup laat zien. En in het andere geval niet natuurlijk ;-)