hoe krijg ik een foto van lage kwaliteit naar HD kwaliteit?

Ik heb een foto op de computer waarin tekst staat. Helaas is deze tekst erg onduidelijk en kan ik het niet lezen. Is er een manier om deze foto naar HD kwaliteit te converteren zodat de tekst leesbaar wordt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.8K

Antwoorden (3)

Je zou het kunnen proberen met FocusMagic. Je krijgt er geen HD-foto mee, maar misschien net iets beter waardoor de tekst beter leesbaar wordt.
bamibal
10 jaar geleden
Als het enkel de bedoeling is om de tekst te kunnen lezen, is het misschien voldoende om het contrast van de foto te verhogen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als de basis slecht is kun je er nooit iets moois van maken. Als het enkel om de tekst gaat zou je deze in een fotobewerkingsprogramma (bijv. Elements) kunnen proberen te verscherpen ("unsharp").