Welke gegevens moet ik invullen voor sabNZBD als ik een home/ziggo provider heb?

Ik heb al van alles geprobeerd, maar niks van de gegevens heeft echt goed gewerkt bij mij, naar de volgende gegevens worden gevraagd: server naam, poort nummer, gebruikersnaam, wachtwoord, verbindingen, bewaartijd, tijdslimiet, Aktief, SSL, Reserve server, optioneel. Zouden jullie mij de specifieke gegevens kunnen geven wat ik moet invullen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Vul onderstaande gegevens in en laat me weten of het is gelukt of niet.

Server naam: news.home.nl of news.ziggo.nl (hangt ervan af welk email adres je hebt ziggo of home.

Poortnummer; 119
Gebruikersnaam: volledige emailadres
Wachtwoord: wachtwoord van je ziggo of home email
Verbindingen: 4
Bewaartijd: niet invullen
tijdslimiet: niet invullen
Actief: ? niet invullen
SSL: niet aankruisen/niet invullen
Reserve server: NEEEEEEE
Optioneel: NEEEEE

Hier nog een keer de juiste servernamen, ze zijn gerelateerd aan het e-mail adres waar je mee inlogt. Heb je een @quicknet adres dan gebruik je dus de quicknet server. Een @ziggo adres, de Ziggo server.

Je logt altijd in met je volledige e-mail adres. Dus niet alleen met piet als je adres piet@quicknet is.

Servernamen:

@quicknet.nl news.quicknet.nl
@multiweb.nl news.quicknet.nl
@casema.nl news.casema.nl
@home.nl news.home.nl
@ziggo.nl news.ziggo.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is gratis maar je hebt wel een limiet van hoeveel GB je kunt downloaden per maand. Dit is per abonnement verschillend. Ik heb een linkje geplaatst waar je kunt zien hoeveel GB/maand en wat je downloadsnelheid zal zijn ongeveer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
https://www.ziggo.nl/producten/internet/extra-diensten/nieuwsservice/ Dit moet m zijn. Ben op telefoon. Als je geen informatie ziet moet je reageren, dan doe ik het via pc