Hoe kan ik videobestanden kleiner maken?

Ik heb voor school iets gefilmd met een gewone fotocamera (canon), wel in HD. Dit filmpje heb ik bewerkt en is nu 6 min. lang en 140 MB. Ik moet dit filmpje digitaal inleveren in een portfolio en daarin kun je max. 40 MB inleveren. Ik moet het filmpje dus kleiner maken tot 40 MB. Iemand enig idee hoe ik dit doe? Ik heb het filmpje trouwens bewerkt in windows movie maker.

Bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Je zou de video met Handbrake kunnen verkleinen.
Ik neem aan dat het in de Movie Maker een avi-bestand geworden is.

Toegevoegd na 7 minuten:
Omzetten naar mp4-formaat.
SimonV
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is al een mp4-bestand.