hoe krijg je in photoshop een (witte) achtergrond, waar je op kan werken?

Ik ben een héél erg beginnende photoshop-er, hoe krijg je een witte achtergrond, waarin je je afbeelding kan verslepen en nieuwe afbeeldingen toevoegen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
6.1K

Het beste antwoord

Rechtsonderin kun je een nieuwe layer invoegen, zorg dat die helemaal onderaan de lijst staan van de opbjecten. Kies een kleur, dat doe je links in het menu met de 2 kleuren over elkaar, klik op de voorste en kies wit. Klik met je muis om layer 1 en doe dan Ctrl + Backspace.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hoi,
Als je je project start File < New dan krijg je een venstertje waar je allerlei dingen kunt instellen (je hoogte, resolutie, etc). Dan zoek je "Background Contents" en daar klik je op en je kan dan kiezen uit Black, white en transparant. Natuurlijk klik je dan wit. Daarna klik je "ok". Het kan ook simpel door je voorgrond kleur wit te maken #ffffff en daarna "Alt + Backspace/Delete" te drukken.
Ik hoop dat dit helpt.