is er een programma die automatisch prono's uitrekent?

ik ben een groot wielerfan en rijd zelf ook, ik doe ook mee aan prono's zoals gigabike,wielerprono en supercycling(.be allemaal) en daar doen soms wel 1000deelnemers mee terwijl maar 1iemand organisatie heeft... hoe doen ze dat ?? is daar een programma voor, of werken ze met excel?? en zo ja weet iemand een goede tutorial

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (1)

Neem contact met ze op via de website www.wielerprono.be of plaats een berichtje in hun forum
misschien dat hun je kunnen uitleggen hoe ze het bij houden