Hoe kan je bij Word paginanummers toevoegen, maar niet bij de eerste pagina?

Ik heb een verslag gemaakt, nu wil ik er paginanummers aan toevoegen, dat lukt, maar hoe schuif ik alle nummers 1 op? Dus op de voorkant geen nummer en op de 2e pagina nummer 1?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Invoegen > Paginanummers > Vinkje bij Nummer op eerste pagina wegklikken.

En klaar is Kees!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je wilt dat de tweede bladzij begint met nummer 1, dan moet je een sectie-einde invoegen; je kiest er dan voor dat de nieuwe sectie op een nieuwe pagina begint en voegt in sectie 2 bladzijdenummers in, maar alleen voor die sectie.