Hoe maak je een gastenboek op een website?

Ik moet voor school een website schrijven, voor een bedrijf. Dit bedrijf wil graag een gastenboek hebben hoe moet ik dit schrijven.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
12.7K

Het beste antwoord

met html / php / mysql?

Toegevoegd na 3 uur:
Met HTML komt het er niet van...

Zoek eens naar en kant-en-klaar gastenboek (kan ik je evt mee helpen), of leer PHP...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt J.A.G. gebruiken (Just Another Guestbook), dat is echt een gouwe ouwe. http://crisp.home.xs4all.nl/jag/index.html
Hiervoor heb je PHP en MySQL nodig, wat de meeste hosting providers wel hebben. Mocht je dit ingewikkeld vinden, dan zien we de volgende vragen hier wel verschijnen... ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, voor dit gastenboek. Alleen hoe moet ik dit in mijn website krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan heb trouwens nog niet op de webserver zetten ,want die is nog niet klaar.
Als je wordpress, joomla of een ander cms systeem gebruikt, zijn daar plugins voor