Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een programma/app waarmee je fotos meer licht kunt geven?

Hallo

Ik zoek dus een programma/app waar mee ik foto's meer licht kunt geven??
Of ligt dit puur aan de camera?

Ik heb een voorbeeld

Groet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze foto moet niet meer licht.
Door de flits - die van veel te dichtbij is geflitst?) is het rechtergezicht al overbelicht.
Ritsuka
11 jaar geleden
je moet gewoon een goede foto hebben als start. als je achteraf gaat lopen prutsen aan een slechte foto word het niet veel mooier. foto in je voorbeeld is gewoon genomen met een losse fliter bovenop de camera

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Photoshop heeft een gratis app voor fotobewerking:
http://www.photoshop.com/tools/expresseditor

Let wel dat al deze programma's goede correcties kunnen uitvoeren maar geen wondermiddel zijn. De foto die je laat zien is gemaakt met waarschijnlijk een spiegelreflexcamera met goede instellingen en een goede flitser.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

je bedoelt dat deze foto goed is kwa belichting en dat hij eerst donker was? ik raad op internet gratis picmonkey aan, je upload je foto en dan kan je mega veel bewerkingen doen, ook licht aanpassen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Camera+ is een heel goede app voor dit, autocorrectie, extra belichting enz.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een goede app voor je telefoon waarmee je de belichting van foto's kan bewerken is Aviary.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik altijd Google Picasa. Werkt uitstekend, het is gratis en je kan het downloaden via http://picasa.google.nl/intl/nl/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding