Hoe zet ik foto's in de door mij gewenste volgorde in dezelfde map op mijn iPad?

Ik heb een map met foto's op mijn iPad, dus Apple systeem, nu wil ik de foto's een door mij gewenste volgorde in de zelfde map sorteren. Ik kan/wil niet via iTunes gaan werken want dan heb ik grote kans dat er andere zaken worden gewist of toe gevoegd wat ik niet wil.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
12.3K

Het beste antwoord

Je kan mappen maken op je iPad, ze heten albums. In zo'n album tik je rechts boven: "selecteer", dan duw je op een foto en kunt hem zo in alle richtingen verplaatsen. Ben je klaar, dan tik je rechtsboven op "gereed".
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Eerlijk en goed antwoordt, simpel maar je moet jet even weten. Bedankt!