Hoe zet ik een pdf poster op mijn tijdlijn van facebook?

Ik wil een aankondigingsposter op mijn tijdlijn zetten. Ik heb de poster als pdf ontvangen. Facebook zegt dat ik alleen jpg enz. kan plaatsen als foto. Hoe maak ik een jpg van een pdf?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
55.5K

Het beste antwoord

Je kan een PDF naar PNG website gebruiken
http://pdf2png.com/nl/
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Precies het antwoord wat ik nodig had.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wat mij betreft is dit ook de beste oplossing. Persoonlijk gebruik ik smallpdf.com (mocht je nog een alternatief zoeken). Die site werkt wat mij betreft wat soepeler en je kunt er echt alles met pdf's doen wat je maar wilt (splitsen/samenvoegen, draaien, converteren van en naar afbeeldingen en allerlei office-documenten, ect.).

Andere antwoorden (2)

print screen maken ?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat levert kwaliteitsverlies op. Converteren naar een afbeelding is een betere oplossing.
Facebook ondersteunt PDF bestanden niet. Je zult dus je PDF moeten omzetten naar een JPG of PNG afbeelding.

Probeer ook deze site: