Het lukt me maar niet om een vloeiende beweging te maken in flash, ik snap er niks van.

Motion tweeen doet het niet. Kan iemand me a.u.b. helpen?

Weet jij het antwoord?

/2500

ik ben geen expert maar zie laag 1 en laag 3 klopt dat wel ?

http://www.entheosweb.com/Flash/motion_tween.asp Succes

Je hebt iets verkeerd gedaan met het aanmaken van je motion tween. Je ziet over je frames heen een pijl lopen wanneer je een motion tween hebt. Klik op het stuk tussen tussen de twee key frames (een motion tween loopt altijd tussen keyframes) en selecteer nogmaals de motion tween. Toegevoegd na 2 minuten: Wat je ook kunt proberen is het verwijderen van je laatse keyframe op laag 3 (want ik neem aan dat je daar je tween probeert neer te zetten) en een nieuwe keyframe te maken op het laatste frame van laag 3 (van de frames die al bestaan). Deze heeft dan automatisch alle elementen op de juiste plaats zodat eventuele problemen hiermee ook zijn opgelost. Als laatste verplaats je dan in de laatste keyframe weer het object wat je verplaatst wilt hebben.

Ik wil alleen aangeven dat mormel een paar hele goede suggesties doet. Je hoeft voor motion tween namelijk niet de hele tijdsbalk te selecteren. Zet je muis tussen de twee "balletjes" (keyframes) en selecteer met je rechtermuisknop gewoon "tween" en dan moet je tussen de 2 keyframes een lijn zien lopen. Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100