Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het lukt me maar niet om een vloeiende beweging te maken in flash, ik snap er niks van.

Motion tweeen doet het niet. Kan iemand me a.u.b. helpen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
783
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is Macromedia flash. hiermee kun je hele uitlopende dingen doen, van het maken van websites, tot volledige cartoons en zelfs sommige reclames worden door middel van flash gemaakt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

ik ben geen expert maar zie laag 1 en laag 3 klopt dat wel ?
(Lees meer...)
14 jaar geleden
http://www.entheosweb.com/Flash/motion_tween.asp

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt iets verkeerd gedaan met het aanmaken van je motion tween. Je ziet over je frames heen een pijl lopen wanneer je een motion tween hebt. Klik op het stuk tussen tussen de twee key frames (een motion tween loopt altijd tussen keyframes) en selecteer nogmaals de motion tween.

Toegevoegd na 2 minuten:
Wat je ook kunt proberen is het verwijderen van je laatse keyframe op laag 3 (want ik neem aan dat je daar je tween probeert neer te zetten) en een nieuwe keyframe te maken op het laatste frame van laag 3 (van de frames die al bestaan). Deze heeft dan automatisch alle elementen op de juiste plaats zodat eventuele problemen hiermee ook zijn opgelost. Als laatste verplaats je dan in de laatste keyframe weer het object wat je verplaatst wilt hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wil alleen aangeven dat mormel een paar hele goede suggesties doet. Je hoeft voor motion tween namelijk niet de hele tijdsbalk te selecteren. Zet je muis tussen de twee "balletjes" (keyframes) en selecteer met je rechtermuisknop gewoon "tween" en dan moet je tussen de 2 keyframes een lijn zien lopen. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding