Hoe verzend ik een e-mail in visual basics?

Ik wil graag dat als ik op de knop "generate" klik, dat er dan een e-mail verzonden wordt. De tekst in de e-mail moet gelijk zijn aan de tekst van twee tekstboxen. Ik krijg helaas deze fout (zie afbeelding). Zou iemand mij kunnen helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Volgens mij zit je op de goede weg. Bestaat smtp.hotmail.com nog wel? Moet het niet smtp.live.com zijn? Wat is de inner exception die je krijgt? Kijk eens op http://stackoverflow.com/questions/9851319/how-to-add-smtp-hotmail-account-to-send-mail
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt dit doen met een zogehete 'post' manier. Je script moet je het volgende laten uitvoeren: Wanneer $_POST Voer deze actie uit, vervolgens kun jij een mailtje sturen met de php code mail;
mail($naar, $onderwerp, $bericht, $reactienaar)
Je kunt vervolgens zeggen dat $bericht = $_POST['inhoud'] is. Dan moet alleen je invoer form ook 'inhoud' heten. Dus als volgt:

// Nu zeg ik ook dat de maximale lengte van het bericht 160 tekens is
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij gaat het hier niet om een webapplicatie, en zowieso niet om php. De "moeilijkheid" is dat de SMTP servers van Hotmail en GMail zowel TLS als authenticatie vereisen, en je mailclient moet dat ondersteunen.