Wat kun je doen als je je password voor Joomla kwijt bent?

vanmiddag een domeinnaam geregistreerd met webhost. joomla geinstalleerd op de server. dit alles op de computer van m'n werk. kom ik net thuis, wil ik inloggen, pakt ie m'n wachtwoord niet. kan dit te maken hebben met het feit dat ik op een andere computer zit (lijkt me niet toch?). hoe kan ik mijn password achterhalen als ik hem kwijt ben?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

op deze site staat een filmpje over het terug krijgen van je password

Toegevoegd na 59 seconden:
Naar JOS_USERS in phpmyadmin gaan
- Verken die tabel
- Wijzig de superadmin / admin (dat potlootje voor de tabel)
- Gooi bij het veld 'password' alles leeg, typ daar in je normale nieuwe wachtwoord. En kies voor het veld wachtwoord (dropdown) MD5.
- Sla op, en je kan weer inloggen.