Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (3)

Er zijn veel 3d tekenprogramma's in de handel. Helemaal afhankelijk van wat je er mee wil gaan doen. Autocad is een hele goeie, maar misschien niet voor wat jij er mee wilt doen. Het aanbod is groot, dus dat wordt eerst even oriënteren.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Ik zeg CINEMA 4D. Hiermee kan je zelfs intros maken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als ik jou was Hiimrawn dan zou ik http://www.sketchup.com/ gebruiken. Ik zat een tijd geleden met dezelfde vraag als jij omdat ik voor mijn werk een driedimensionaal schaalmodel wilde bouwen maar daarvoor geen duur programma wilde kopen. SketchUp van google is gratis en ik vind het een stuk gemakkelijker in gebruik dan AutoCad en dergelijke programma's.
Kijk zelf maar wat anderen er mee gemaakt hebben. Iets beters ga je niet gratis vinden! (Let wel op: SketchUp is gratis voor persoonlijke projecten. Kies "Personal Projects" in het download menu) Voor commerciële doeleinden moet je eigenlijk hun Professionele versie downloaden die wel weer een hoop geld kost (Een paar honderd euro)
Maar probeer eerst de gratis versie maar *hint*
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding