Hoe moet je java installeren?

Elke keer als ik java probeer te installeren krijg ik deze melding zie afbeelding.
weet iemand hoe je het moet installeren?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

1.alle programmas die java gebruikt afsluiten,
2.al je oude java programmas deinstalleren via configuratiescherm.
3. probeer java opnieuw te installeren
(als stap 3 niet lukt --> stap 4)
4. start je pc op als veilige modus, probeer dan maar is te installeren.(nog niet? stap 5)
5. gebruik je vista/windows 7? installeer java als administrator en zet de compabiliteit op windows XP service pack 3.

als het dan niet lukt, dan weet ik het niet
(heel misschien kan het aan je gebruikersaccount liggen die misschien geen rechten ervoor heeft)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe moet ik mijn pc in veilig modus starten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dankje wel

Andere antwoorden (2)

Daar staat in dat de installatie is onderbroken heb je niet per ongeluk op cancel geklikt?

hoe dan ook je kan deze altijd vanaf java.sun.com/javase downloaden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zorg dat alle programma's op je computer zijn afgesloten!
Zie taakscherm als je crtl+alt+del indrukt.
Niks doen met je computer zolang de installatie bezig is.
Als het dan nog niet lukt moet je ook de virusscanner uitzetten!